0255 751234
info@meesterzaak.nl
Luxe - Compleet - Perfect
Klantenservice

Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander, of wilt u gewoon hallo zeggen, dan kunt u ons van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot en met 17:00 bereiken middels de aangegeven gegevens hieronder.

 

     
 
Bedrijfsgegevens
 
  Telefoonnummer 0255 751234
  E-mail info@outdoormaster.nl
  Bezoeken Vissershavenstraat 62, IJmuiden
     
  KVK 52560908
  BTW NL189009378B01
  ABN 44.86.82.451
  IBAN NL35ABNA0448682451
  BIC ABNANL2A
     

 

1 Bestelling
1.1 Ontvang ik een bevestiging van mijn geplaatste bestelling?

Ja, je ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling.

1.2 Hoe snel krijg ik mijn bestelling geleverd?

De levertijd verschilt per product. Bekijk op de productpagina hoelang de levertijd is.

1.3 Kan ik mijn bestelling ook volgen?

Nee, het is helaas nog niet mogelijk om je bestelling te volgen. We zijn druk aan het werk om deze optie zo snel mogelijk toe te voegen.

1.4 Wat zijn de verzendkosten?

Verzending is helemal gratis. Bij elk product, elke dag. 

1.5 Zijn de vermelde prijzen in- of exclusief BTW?

De prijzen die vermeld worden zijn inclusief BTW.

1.6 Kan ik een bestelling laten verzenden naar een buitenlands adres?

Het is niet mogelijk om een bestelling te laten bezorgen in het buitenland. Je kunt een bestelling alleen laten bezorgen op postadressen in Nederland.

1.7 Is het mogelijk om zelf een datum te kiezen voor de bezorging van mijn artikel?

Nee, dit is niet mogelijk.

1.8 Is het veilig om te betalen op de Outdoormaster webshop?

Tijdens het afhandelen van de betaling maken wij gebruik van een beveiligde SSL internetverbinding. De SSL software zorgt ervoor dat de betalingsinformatie versleuteld over het internet wordt verstuurd. Je herkent de veilige verbinding aan de groen gekleurde browserbalk en het slotje rechts bovenin naast de browserbalk. Het is dus veilig om te betalen in onze webshop.

1.9 Kan ik mijn bestelling als ik deze al betaald heb, nog annuleren?

Zodra de bestelling is afgerekend, kan deze niet meer geannuleerd worden. Je kunt de bestelling na ontvangst wel gratis terugsturen. Zie hiervoor de retourvoorwaarden.

2 Retourneren & ruilen
2.1 Kan ik mijn product retourneren?

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Klik hier voor meer informatie. 

2.2 Kan ik mijn product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product. 

2.3 Hoe retourneer ik een product?

Neem contact met ons op via onze klantenservice, daar helpen wij u graag. 

Klik hier voor meer informatie.

2.4 Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven.

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met onze klantenservice op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

2.5 Mijn product is beschadigd geleverd.

Heeft je product beschadigingen? We pakken onze producten zo goed mogelijk in, maar schade aan je product kan helaas gebeuren tijdens het bezorgen. Dat lossen we dan ook graag voor je op! Neem contact op met onze klantenservice. 

Neem contact op
* Verplichte velden
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
0255 751234
info@meesterzaak.nl
Luxe - Compleet - Perfect